Etapy procesu rekrutacji w ZTS „Artgos” S.A.

I. Złożenie aplikacji

 

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi na stronie ofertami pracy. Jeśli nie znajdziesz interesującej Cię oferty, wyślij swoje CV na adres praca@artgos.pl na poczet przyszłych rekrutacji w naszej firmie.

 

II. Analiza aplikacji

 

Po otrzymaniu aplikacji Dział HR dokonuje weryfikacji nadesłanych dokumentów i selekcji kandydatów pod kątem obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych. Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. A jeśli Twoja kandydatura zwróci naszą uwagę w związku z planowanym rozwojem firmy, zachowamy Twoją aplikację do przyszłych działań rekrutacyjnych.

 

III. Rozmowa rekrutacyjna

 

Po pomyślnym przejściu poprzednich etapów będziesz miał możliwość osobistego spotkania i zaprezentowania swojej kandydatury przedstawicielowi naszej firmy. Zakwalifikowani do spotkań rekrutacyjnych kandydaci odbywają rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu ds. Zasobów Ludzkich. W przypadku stanowisk specjalistycznych z wybranymi kandydatami prowadzą rozmowę kierownicy działów oraz/lub przełożeni wyższego szczebla.


IV. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu

 

W wyniku analizy doświadczeń zawodowych i kwalifikacji osób zaproszonych przez nas do udziału w procesie rekrutacji, podejmujemy decyzję o wyborze kandydata do zatrudnienia. Wszyscy kandydaci otrzymują od nas informację zwrotną w ciągu 30 dni. Odpowiedź udzielana jest zarówno w przypadku decyzji pozytywnej, jak i negatywnej.

Script logo